دریافت عوارض آزادراهی به روال عادی بازگشت

اقتصادنیوز سه شنبه 26 اسفند 1404 - 13:51
اقتصادنیوز: در حالی که حدود 2 هفته از اعلام توقف دریافت عوارض آزادراه ها می گذرد، پرداخت ها به روال عادی بازگشت.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، دریافت عوارض آزادراهی که قرار بود تا اطلاع ثانوی متوقف شود به روال عادی بازگشت.

12 اسفندماه، وزارت راه و شهرسازی از تشکیل جلسه کمیته حمل‌ونقل ستاد مدیریت بحران کشور به ریاست وزیر راه خبر داد.

بنابر آنچه اعلام وزارت راه اعلام کرده بود همزمان با جنگ تحمیلی رمضان، کمیته حمل‌ونقل ستاد مدیریت بحران کشور به ریاست فرزانه صادق به‌صورت روزانه تشکیل جلسه داد و آخرین وضعیت راه‌ها و مسیرهای جابه‌جایی کالا و مسافر در سراسر کشور را بررسی شد.

بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه و مذاکره با بخش خصوصی برای توقف موقت دریافت عوارض در تمامی آزادراه‌ها انجام شد.

این در حالی است که حدود 2 هفته از اعلام توقف دریافت عوارض آزادراه ها می گذرد و پیگیری ها نشان می دهد این همراهی بخش خصوصی با دستور کمیته حمل‌ونقل ستاد مدیریت بحران تنها 2 روز ادامه داشته است.

بر این اساس در آزادراههای ساوه-سلفچگان، خرم آباد-پل زال و پل زال-اندیمشک تنها در دو روز ابتدایی دریافت عوارض از مردم متوقف شد.

در آزادراه تهران-شمال نیز حدود یک هفته عوارض دستی از مردم دریافت نشد.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.