عراق: با ایران درباره عبور نفتکش‌هایمان از تنگه هرمز در ارتباطیم

خبرآنلاین سه شنبه 26 اسفند 1404 - 12:11
وزیر نفت عراق امروز -سه شنبه- اعلام کرد دولت عراق با طرف ایرانی برای صدور مجوز عبور نفتکش‌های عراقی از تنگه هرمز در ارتباط است.

به گزارش خبرآنلاین، «حیان عبدالغنی السواد»، وزیر نفت عراق در گفت‌وگو با خبرگزاری رسمی عراق (واع) گفت: با ایران در زمینه صدور مجوز عبور برخی نفتکش‌های عراقی در تماس هستیم.

طبق گزارش ایسنا، این اظهارات در حالی است که عراق از اولین تولیدکنندگان سازمان اوپک است که تولید پس از جنگ را کاهش داده‌اند، به طوریکه تولید به حدود ۱.۲ میلیون بشکه در روز کاهش یافته، در حالیکه در گذشته میزان تولید اوپک روزانه ۴.۳ میلیون بشکه بود.

315

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.