سخنگوی ارتش: آنچه که در این جنگ دنبال می‌کنیم بازدارندگی است/ هدف آمریکا از جنگ ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی است

خبرآنلاین سه شنبه 26 اسفند 1404 - 10:22
سخنگوی ارتش در پخش زنده شبکه خبر گفت:  هدف از این جنگی که آمریکایی ها علیه ایران شروع کردند ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی از طریق برهم زدن تعادل سیاسی نظام و در آخر هم تجزیه ایران است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر اکرمی‌نیا، سخنگوی ارتش در پخش زنده شبکه خبر گفت: آنچه که در این جنگ دنبال می‌کنیم بازدارندگی است.

وی افزود: ما در این جنگ باید به گونه ای عمل کنیم که دشمن بعد از پساجنگ جاری دیگر اجازه حمله به ایران را به خود ندهد.

سخنگوی ارتش بیان کرد: هدف از این جنگی که آمریکایی ها علیه ایران شروع کردند ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی از طریق برهم زدن تعادل سیاسی نظام و در آخر هم تجزیه ایران است.

۲۹۲۲۱

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.