به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر اکرمینیا، سخنگوی ارتش در پخش زنده شبکه خبر گفت: آنچه که در این جنگ دنبال میکنیم بازدارندگی است.
وی افزود: ما در این جنگ باید به گونه ای عمل کنیم که دشمن بعد از پساجنگ جاری دیگر اجازه حمله به ایران را به خود ندهد.
سخنگوی ارتش بیان کرد: هدف از این جنگی که آمریکایی ها علیه ایران شروع کردند ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی از طریق برهم زدن تعادل سیاسی نظام و در آخر هم تجزیه ایران است.
۲۹۲۲۱








