اظهارات جدید ترامپ: ایران نباید سلاح هسته‌ای داشته باشد/ اگر عملیات نظامی علیه ایران آغاز نمی‌شد، یک جنگ هسته‌ای آغاز و به جنگ جهانی سوم تبدیل می‌شد

اقتصادنیوز سه شنبه 26 اسفند 1404 - 02:14
اقتصادنیوز:ترامپ با توصیف توافق هسته‌ای با ایران به عنوان توافق احمقانه، بار دیگر مدعی شد که ایرانی‌ها خشن هستند و اگر سلاح هسته‌ای داشتند، از آن استفاده می‌کردند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، «دونالد ترامپ»، رئیس‌‎جمهور آمریکا، بامداد سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران مدعی شد که اگر توافق هسته‌ای با ایران را لغو نمی‌کرد، تهران به سلاح هسته‌ای دست می یافت، خاورمیانه را منفجر و آمریکا را بمباران می‌کرد.

ترامپ با توصیف توافق هسته‌ای با ایران به عنوان توافق احمقانه، بار دیگر مدعی شد که ایرانی‌ها خشن هستند و اگر سلاح هسته‌ای داشتند، از آن استفاده می‌کردند.

وی با اشاره به اقدام نظامی علیه ایران تاکید کرد: ایران نباید سلاح هسته‌ای داشته باشد.

رئیس‌جمهور ‎‌آمریکا همچنین ادعا کرد که اگر عملیات نظامی علیه ایران آغاز نمی‌شد، یک جنگ هسته‌ای آغاز و به جنگ جهانی سوم تبدیل می‌شد.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.