قطع برق دهدشت به منظور جلوگیری از آسیب به تجهیزات شبکه در پی آتش سوزی

خبرگزاری مهر سه شنبه 26 اسفند 1404 - 00:33
یاسوج-مدیر امور برق شهرستان کهگیلویه گفت: قطع برق به منظور جلوگیری از آسیب به تجهیزات شبکه در پی آتش‌سوزی یک مجتمع تجاری در دهدشت انجام شد.

خسرو پرویزی در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه شبکه برق شهر دهدشت پایدار است، گفت: در پی گزارش آتش‌سوزی در پاساژ دلباز شهر دهدشت بلافاصله همکاران اتفاقات و عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: به منظور ایمن‌سازی فضا برای کنترل آتش، دقایقی برق مناطق اطراف این پاساژ قطع شد.

مدیر اداره برق کهگیلویه تصریح کرد: برق شهر دهدشت پایدار است و هیچ خاموشی وجود ندارد.

پرویزی یادآوری کرد: علت و منشأ آتش‌سوزی هنوز مشخص نیست.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.