عفری: خدمت‌رسانی مستمر به مردم شادگان با جدیت ادامه دارد

خبرگزاری مهر دوشنبه 25 اسفند 1404 - 20:21
اهواز - سرپرست فرمانداری شادگان گفت: همه دستگاه‌های خدمات‌رسان در آماده‌باش کامل هستند تا در روند خدمت‌رسانی به مردم، کوچکترین خللی ایجاد نشود.

حبیب عفری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ارائه خدمات مطلوب به مردم و رضایتمندی آنان از اولویت ها است.

وی بر ضرورت تداوم خدمات‌رسانی بدون وقفه و جلب رضایت مردم این شهرستان تأکید کرد.

سرپرست فرمانداری شادگان ادامه داد: خدمات‌رسانی به مردم نباید دچار وقفه شود و همه دستگاه‌ها باید با تمام توان در مسیر خدمت به شهروندان و روستائیان تلاش کنند.

عفری در خاتمه با اشاره به اهمیت ارائه خدمات مطلوب به مردم گفت: مردم ما لایق بهترین خدمات هستند و مسئولان باید با برنامه‌ریزی و تلاش مضاعف، بهترین خدمات را به آنان ارائه دهند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.