
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، علی صالحی دادستان تهران به صورت سرزده از شعب دادسرای ناحیه ۳ تهران بازدید و بر روند رسیدگی به پروندهها نظارت کرد.
صالحی در این بازدید با تشکر و خسته نباشید به قضات و کارکنان حاضر در این دادسرا به آنها تاکید کرد که رسیدگی به پروندهها در اسرع وقت انجام شود تا مراجعان معطل نشوند و خدمترسانی متوقف نشود.
وی همچنین تاکید کرد که کارها بین نیروهای کشیک حاضر در شعبات تقسیم شود تا ۱۰۰ درصد کارها انجام شود.
صالحی گفت: مردم در جریان جنگ تحمیلی در میدان هستند و از نظام و نیروهای مسلح حمایت و پشتیبانی میکنند، مسئولان قضائی نیز در روند خدمترسانی باید با کمال احترام و خشوع با آنها رفتار کرد.