هشدار دادستان بوشهر به برهم‌زنندگان نظم عمومی در چهارشنبه آخر سال

خبرگزاری مهر دوشنبه 25 اسفند 1404 - 17:12
بوشهر- دادستان عمومی و انقلاب بوشهر گفت: با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی در چهارشنبه آخر سال برخورد قاطع می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عمار شهنیایی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به شرایط کشور ناشی از جنگ تحمیلی، انتظار می‌رود همه شهروندان در راستای تقویت نظم و امنیت تلاش کنند.

وی خواستار خودداری از روشن کردن آتش و ترقه‌بازی شد و اضافه کرد: به منظور حفظ آرامش و ایمنی عمومی، استفاده از مواد آتش‌زا و ترقه‌بازی در چهارشنبه آخر سال ممنوع است.

دادستان عمومی و انقلاب بوشهر با اشاره به اینکه چنین اقداماتی موجب ایجاد تنش و ناامنی در جامعه می‌شود، تصریح کرد: با افرادی که این مسائل را رعایت نکنند، برخورد قانونی و بدون اغماض صورت خواهد گرفت.

وی خواستار همکاری و همراهی با نیروهای انتظامی و امدادی شد و افزود: امیدوارم شهروندان عزیز با درک مسئولیت‌های اجتماعی خود، به این توصیه‌ها توجه کرده و در برقراری چهارشنبه‌ای امن و آرام به ما کمک کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.