تشکر اسطوره استقلال از اهالی فوتبال | درمان همچنان ادامه دارد  

همشهری آنلاین دوشنبه 25 اسفند 1404 - 16:55
پیشکسوت باشگاه استقلال از همه کسانی که در روزهای اخیر جویای احوالش بودند تشکر کرد.

به گزارش همشهری آنلاین؛ شاهرخ بیانی که از اواسط اسفند به دلیل درگیری با بیماری قند خون در بیمارستان بستری شده، پس از آنکه مدتی را در بخش ICU یکی از بیمارستان‌های تهران سپری کرد و بعد از چند روز مرخص شد، دو روز پیش مجددا بستری شد.

علت بستری مجدد کاپیتان اسبق استقلال، وخامت حالش عنوان شد. او که از روز شنبه از بخش ICU به بخش عمومی بیمارستان منتقل شده، مورد عیادت مسئولان و چهره های فوتبال کشور قرار گرفته است.

در همین خصوص، شاهرخ بیانی گفت: «از جناب آقای تاج رئیس فدراسیون فوتبال و ساکت الهامی و همینطور از اعضای باشگاه استقلال و سایر اهالی فوتبال ممنونم که در این روزها کنارم بودند. همچنین از هواداران استقلال نیز تشکر می‌کنم که با انرژی مثبت خود به من روحیه دادند.»

گفتنی است بیانی همچنان در بیمارستان بستری است و زیر نظر پزشکان روند درمانی خود را سپری می‌کند. او یکی از پرافتخارترین چهره های فوتبال ایران به حساب می‌آید که در دهه ۷۰ توانست با استقلال قهرمان آسیا شود و همراه با تیم ملی نیز مدال طلای بازی‌های آسیایی را کسب کند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.