ایجاد دسترسی از خط ۶ مترو تهران به ایستگاه شهدای هفده شهریور

خبرگزاری مهر دوشنبه 25 اسفند 1404 - 15:11
شرکت بهره‌برداری مترو تهران اعلام کرد: تنها پروژه باقی مانده برای تکمیل ایستگاه‌های بدنه اصلی خطوط هفتگانه شبکه مترو پایتخت، ایجاد دسترسی از خط ۶ به ایستگاه شهدای هفده شهریور خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر ، شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه اعلام کرد: با افتتاح قریب الوقوع ایستگاه ورزشگاه تختی در خط ۷ مترو تهران که طی هفته‌های نخست سال ۱۴۰۵ محقق خواهد شد، تنها پروژه باقی مانده برای تکمیل ایستگاه‌های بدنه اصلی خطوط هفتگانه شبکه مترو پایتخت، ایجاد دسترسی از خط ۶ به ایستگاه شهدای هفده شهریور خواهد بود.

طبق اعلام این سازمان ، این پروژه همچنان فعال بوده و مرحله حفاری گالری ارتباطی به همراه اقدامات مربوط به نازک کاری سکوی سوار و پیاده شدن مسافران خط ۶ را سپری می کند. این طرح امکان بهره‌برداری در بهار سال آینده را دارد.

گفتنی است ؛ بخش مربوط به خط ۷ ایستگاه مترو شهدای هفده شهریور، پیش از این در خرداد ماه ۱۴۰۱ افتتاح شده است؛ ایستگاه مذکور در مرز مناطق ۱۲ و ۱۴ قرار دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.