تخلیه یک خانه سالمندان در تهران درپی حملات موشکی

خبرآنلاین دوشنبه 25 اسفند 1404 - 14:35
رئیس سازمان اورژانس استان تهران گفت: همزمان با حملات موشکی، خانه سالمندان خیابان بهار توسط پرسنل اورژانس پایتخت تخلیه شد تا آسیبی به این عزیزان نرسد.

به گزارش خبرآنلاین محمداسماعیل توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، در توضیح بیشتر گفت: ساعتی پیش در حملات موشکی آمریکایی-اسرائیلی به حوالی خانه سالمندان ارتودکس واقع در خیابان بهار، این حملات باعث ایجاد وحشت برای سالمندان شد.

وی افزود: به همین جهت مقرر شد هر ۲۲ عضو این خانه سالمندان به مرکزی در جنت آباد منتقل شوند که این انتقال توسط پرسنل اورژانس پایتخت انجام شد.

رئیس سازمان اورژانس استان تهران ادامه داد: حال عمومی سالمندان مناسب گزارش شده است.

233233

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.