جشن خواهیم گرفت؛ اما پس از شکست کامل دشمن

صدا و سیما دوشنبه 25 اسفند 1404 - 13:22
سخنگوی فراجا در یادداشتی نوشت: جشن خواهیم گرفت؛ اما پس از شکست کامل دشمن نه در شب چهارشنبه سوری.

جشن خواهیم گرفت؛ اما پس از شکست کامل دشمن

به گزارش خبرگزاری صداوسیما  سخنگوی فراجا در یادداشتی نوشت: جشن خواهیم گرفت؛ اما پس از شکست کامل دشمن نه در شب چهارشنبه سوری.

متن یادداشت چنین است:

این روز‌ها ما ایرانیان سوگوار فقدان رهبر شهیدمان و صد‌ها شهید گلگون کفن عزیز و کودکان بی گناهمان هستیم که با جان عزیز خود صلابت و اقتدار ایران سر بلند را برای همیشه تاریخ تثبیت نمودند. آن عزیزان والا مقام با ایثار جان خویش پیشمرگ ایران و ایرانی شدند و عظمت و شکست ناپذیری این سرزمین سربلند را به رخ جهانیان کشیدند.

اینک ما در روز‌هایی که رزمندگانمان شب و روز حماسه می‌آفرینند و دشمن زبون را متحمل شکست و خفت می‌نمایند، هم عزادار شهیدانمان هستیم و هم دعاگو و پشتیبان رزمندگانمان و لاجرم در چنین روز‌هایی نه تنها همچون سالیان پیش شب چهارشنبه سوری را جشن نمی‌گیریم بلکه در این شب‌ها از خدای خود می‌خواهیم تا هر چه سریع‌تر دشمن متجاوز زبون را متحمل بزرگ‌ترین و خفت بارترین شکست تاربخ خود سازد و در پیشگاه تاریخ و ملت‌های جهان رسواتر از همیشه گردد.

ما آنگاه که تهدید دشمن را به کل از میان راندیم و او را خوار و خفیف‌تر از اکنون نمودیم، همه با هم، در سراسر کشور، جشن خواهیم گرفت و به افتخار شهیدان و رزمندگانمان مراسم‌ها و یادبود‌ها برقرار خواهیم کرد.

«زنده و پاینده باد ایران و ایرانی»

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.