آسیب اماکن فدراسیون ژیمناستیک در پی حمله آمریکا و رژیم صهیونیستی 

خبرگزاری مهر دوشنبه 25 اسفند 1404 - 13:20
در پی حمله وحشیانه رژیم صهیوتیستی آمریکایی بخش اداری ساختمان فدراسیون ژیمناستیک آسیب دید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون ژیمناستیک، در پی حمله ددمنشانه آمریکا و رژیم صهیونیستی بخش‌هایی از ساختمان اداری فدراسیون ژیمناستیک و آکادمی سردار شهید قاسم سلیمانی دچار آسیب شد.

خوشبختانه در زمان این اتفاق، کارمندان فدراسیون در محل حضور نداشتند؛ اما خسارت جدی به اماکن فدراسیون ژیمناستیک وارد شده است.

آمریکا و رژیم صهیونیستی با تجاوز به کشورمان مرتکب جنایات جنگی بسیاری شده‌اند و شهادت دانش آموزان مدرسه شجره طیبه شهرستان میناب که ۵ تن از آنها ژیمناست بودند مصداق بارز این جنایات است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.