بستری روزانه 1000 بیمار کرونایی در استان تهران

افکار نیوز پنج شنبه 19 فروردین 1400 - 11:15
معاون درمان ستاد فرماندهی مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران اظهار داشت: در سه روز اخیر روزانه بیش از یک هزار بیمار کرونایی در بیمارستان های استان تهران بستری شدند.

 نادر توکلی روز پنجشنبه به روند افزایشی چشمگیر بستری ها اشاره کرد و افزود: با ادامه روند موجود، تعداد بیماران بستری می تواند از پیک سوم هم بیشتر شود.

وی افزود: در حال حاضر ۵ هزار و ۴۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان های استان تهران بستری هستند که با ادامه این روند در چند روز آینده ظرفیت های بیمارستانی می تواند تکمیل شود.

وی ادامه داد: در پیک سوم کرونا پذیرش بیماران در استان تهران به ۷ هزار و ۵۰۰ بیمار رسیده بود اما الان این تعداد در روزهای اخیر به ۵ هزار و 400 بیمار رسیده است.

وی تعداد تخت های بیمارستانی فعال در استان تهران را ۲۰ هزار تخت اعلام کرد و گفت: حداکثر تختی که می تواند در اختیار بیماران کرونایی قرار داد حدود ۹ هزار مورد است.

وی ادامه: با اضافه شدن هزار تخت اورژانس در بیمارستان های تهران، تعداد تخت هایی که می تواند در اختیار بیماران کرونایی قرار گیرد به ۱۰ هزار تخت می رسد .

دورکاری کارمندان در اغلب دستگاه ها رعایت نمی شود

معاون درمان ستاد فرماندهی مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران یکی از محدودیت های کرونایی را اعمال دورکاری اعلام کرد و گفت: دورکاری نیمی از کارمندان توسط اغلب دستگاه ها اجرا نمی شود.

توکلی افزود: محدودیت های جدید کرونایی از جمله قرنطینه چند روزه تهران که درخواست شده بود، مورد تایید ستاد ملی مقابله با کرونا قرار نگرفت.

وی ادامه داد: فقط محدودیت وضعیت قرمز کرونایی مورد تصویب قرار گرفت که متاسفانه خیلی از آنها رعایت نمی شود.

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.