تداوم عملیات اجرایی تعریض و بهسازی محور ارتباطی هشتبندی به میناب

خبرگزاری مهر دوشنبه 25 اسفند 1404 - 12:10
میناب-عملیات اجرایی پروژه مهم تعریض و بهسازی محور ارتباطی هشتبندی به میناب در محدوده گردنه ها و پیچ های خطرناک این محوربا وجود شرایط جنگی همچنان با قوت ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، فازل اول تعریض و بهسازی محور ارتباطی هشتبندی به میناب در محدوده گردنه های حادثه خیز آن به طول سه کیلومتر قریب به سه سال است که آغاز شده است.

در یک سال اخیر با پیگیری های مستمر نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و تامین منابع مالی مورد نیاز پروژه موجب پیشرفت چشمگیر در عملیات اجرایی آن شده است.

با تامین منابع مالی مورد نیاز پروژه قریب به نود درصد از عملیات اجرایی تعریض و بهسازی محور ارتباطی هشتبندی به میناب به سرانجام رسیده است و مابقی پروژه شامل تکمیل یک دهنه پل و آسفالت پروژه در مراحل پایانی قرار دارد.

نکته قابل توجه این پروژه آن است که پیمانکار پروژه با وجود شرایط جنگی که باعث تعطیلی بسیاری از پروژه ها شده است عملیات اجرایی را متوقف نکرده و عملیات اجرایی با قوت در حال انجام است که قابل تقدیر است.

شایان ذکر است منطقه هشتبندی هرمزگان به عنوان قطب کشاورزی استان نبود راه ارتباطی مناسب دسترسی به مرکز شهرستان و استان مهمترین مانع رشد و توسعه آن و همچنین جذب سرمایه گذاری و گردشگران است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.