به گزارش خبرنگار مهر، سردار سید موسی حسینی صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی شاهرود از دستگیری دو مزدور آمریکایی، صهیونیستی در شاهرود خبر داد و اظهار داشت: جرم این افراد قرار دادن اطلاعات در اختیار شبکه ها و رسانه های معاند بوده است.
وی با اشاره به اینکه این متهمان با اشراف اطلاعاتی پلیس بازداشت شدند، ادامه داد: از این متهمان لوازم ممنوعه و اقلام ارتباطی و فنی کشف و ضبط شده است.
فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به اینکه پلیس در این روزهای حساس شرایط جنگی با هوشیاری اوضاع را تحت کنترل دارد، ابراز داشت: اجاره ایجاد نا امنی و اغتشاش در شهرستان داده نمیشود.
حسینی اضافه کرد: از هم استانی ها درخواست داریم تا پلیس را در برقراری نظم و امنیت پایدار یاری داده و هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.












