وزیر صنعت، معدن و تجارت از واحدهای آسیب دیده در شهرک صنعتی کاوه بازدید کرد و از حمایتهای ویژه برای بازگشت به کار این واحدها خبر داد.
به گزارش خبرنگار تحریریه صنعت
خبرگزاری صدا و سیما، سید محمد اتابک در حاشیه بازدید از صنایع مختلف که مورد حمله آمریکایی - صهیونیستی قرار گرفتهاند، گفت: اقداماتی برای واحدهای آسیب دیده در نظر گرفته شده است، از جمله وضعیت کارگران آنها، برآورد خسارات و کارشناسیهای لازم در خصوص میزان آسیبها و تأمین سرمایه تا به سرعت بتوانند تولید را از سر بگیرند.
اتابک افزود: برای تأمین ماشین آلات واحدهای آسیب دیده نیز میزان ارز مورد نیاز برآورد میشود و دولت تلاش دارد تا این واحدها ساماندهی شوند و دوباره به مدار تولید بازگردند.
وی افزود: استانداران نیز واحدهای آسیب دیده در هر استان را معرفی میکنند تا مشکلات آنها برطرف شود، دولت بسته حمایتی ۷۰۰ همتی را به اجرا گذاشته است و وزارت صمت واحدهای مختلف را به بانکها معرفی میکند.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.