هشدار قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا به کشورهای منطقه: ایران مکان‌های مرتبط با شبکه اینترنشنال در منطقه را هدف قرار خواهد داد

خبرآنلاین دوشنبه 25 اسفند 1404 - 03:24
 سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا(ص) هشدار داد: در صورت تداوم کمک به رسانه اینترنشنال، مبادی همکاری با آن در بانک اهداف جمهوری اسلامی ایران قرار خواهند گرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرهنگ دوم ابراهیم ذوالفقاری گفت: رسانه صهیونیستی اینترنشنال با استفاده از ظرفیت ماهواره‌ای و زیرساخت‌های رسانه‌ای برخی از کشورهای منطقه با ایجاد تشنج، روایت‌سازی دروغ، شایعه‌پراکنی و جنگ روانی علیه مردم عزیز ایران در راستای کمک به اهداف آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی اقدام می‌کند.

بنابر روایت جماران، وی تأکید کرد: هشدار می‌دهیم در صورت تداوم کمک به این رسانه خبیث و شیطانی، مبادی همکاری با آن در بانک اهداف جمهوری اسلامی ایران قرار خواهند گرفت.

29218

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.