هشدار تخلیه به مردم برخی مناطق دبی و دوحه + عکس

تابناک یکشنبه 24 اسفند 1404 - 23:51
نیروهای مسلح ایران برای مردم برخی مناطق دبی و دوحه هشدار تخلیه صادر کرد.

به گزارش تابناک، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای به افراد مقیم در مناطق مشخص‌شده در شهرهای دبی و دوحه اعلام کرد که به دلیل مخفی شدن افسران و سربازان ارتش تروریست ایالات متحدۀ آمریکا در این مناطق، این نقاط ممکن است در ساعات آینده مورد حمله قرار گیرند.

نیروهای مسلح کشورمان از ساکنان و افراد حاضر در این مناطق خواست هرچه سریع‌تر از این مناطق فاصله بگیرند.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده: علیرغم هشدارهای نیروهای مسلح ایران، حاکمان شما به تروریست‌های آمریکایی پناه داده و اجازه داده‌اند از خاک شما برای حمله به ایران استفاده شود.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.