دستگیری ۵۰۰ نفر وطن‌فروش مزدور

مشرق نیوز یکشنبه 24 اسفند 1404 - 22:44
درحالی‌که حمله هوایی دشمن آمریکایی صهیونیستی به پایتخت و شهرهای ادامه دارد عده‌ای مزدور وطن فروش‌ اطلاعات به دشمن می دهند؛ پلیس می‌گوید که تعدادی از جاسوسان را دستگیر کرده است.

به گزارش مشرق، بالغ بر ۵۰۰ نفر را دستگیر کردیم که ۲۵۰ نفر از آنها به اینترنشنال اطلاعات داده و برای زدن هدف‌ها با آنها تماس برقرار کرده و تصاویر ارسال می کردند؛ این خبر را فرمانده کل انتظامی کشور سردار احمدرضا رادان می‌گوید.

این عملیات ها در حالی صورت گرفته که تا روز گذشته ۸۵ نفر از وطن فروش‌هایی که در فضای مجازی اخبار داخل را به دشمن و اینترنشنال می دادند شناسایی و بازداشت شده بودند.

رادان می‌گوید که ۲۰ نفر از این ۲۵۰ نفر از افراد مهمی بوده که شامل یک گروه جاسوسی بود که در سه استان متلاشی شدند. وی از دستگیری عوامل اصلی یک کیس خرابکار خبر داده و می‌گوید که متاسفانه این افراد اطلاعات و گرای یکی از شرکت های خصوصی را ارسال کرده بودند که مورد اصابت قرار گرفت؛ همچنین در این بین تعدادی از رابطین مالی که از منابع خود پول می گرفتند و بین وطن فروشان تقسیم و توزیع می کردند، نیز دستگیر شدند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.