تشدید بازرسی‌های بهداشتی در ایام جنگ تحمیلی و ماه مبارک رمضان

خبرگزاری مهر یکشنبه 24 اسفند 1404 - 19:54
بوشهر- مسئول سلامت محیط و کار شبکه بهداشت و درمان دشتی گفت: بازرسی‌های بهداشتی در ایام جنگ تحمیلی و ماه مبارک رمضان با تمرکز بر سلامت آب و مواد غذایی انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، الهام خدری افزود: بازرسان بهداشت محیط و حرفه‌ای، در راستای حفظ و ارتقای سلامت جامعه و پیشگیری از بیماری‌های ناشی از عوامل محیطی، به ویژه در ایام جنگ تحمیلی و ماه مبارک رمضان، بازرسی‌های خود را با جدیت تمام ادامه می‌دهند.

وی ادامه داد: این طرح نظارتی شامل مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن عمومی، رستوران‌ها و همچنین نظارت دقیق بر سلامت آب آشامیدنی در مناطق روستایی و شهری از طریق کلر سنجی و نمونه‌برداری است.

خدری بیان کرد: با توجه به هم‌زمانی ماه رمضان و ایام جنگ تحمیلی، اهمیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی دوچندان شده و بازرسی‌ها در قالب گشت‌های مشترک و روتین تشدید یافته است و در صورت مشاهده تخلفات بهداشتی، با متخلفان برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

وی گفت: طرح بسیج سلامت نوروزی تا ۱۵ فروردین ادامه دارد و در این چارچوب، بازرسان بهداشت محیط و حرفه‌ای، کارگاه‌های شیرینی‌پزی، آجیل‌فروشی‌ها، رستوران‌ها و اماکن عمومی مانند مساجد و پمپ‌بنزین‌ها را در دو نوبت صبح و عصر مورد بازرسی قرار می‌دهند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.