فرماندار دشتی: بانک‌ها در خدمات‌دهی به مردم تسهیل کنند

خبرگزاری مهر یکشنبه 24 اسفند 1404 - 19:39
بوشهر- فرماندار دشتی گفت: بانک‌ها در خدمات‌دهی به مردم تسهیل کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا مقاتلی عصر یکشنبه در جریان بررسی روند فعالیت بانک‌ها ضمن قدردانی از خدمات ارائه شده توسط کارکنان بانک‌ها، بر ضرورت تکریم ارباب رجوع و تلاش برای افزایش میزان رضایت‌مندی مردم تأکید کرد.

وی افزود: در شرایط سخت کنونی، نباید روند خدمات‌رسانی به مردم با هیچ‌گونه خللی مواجه شود و بانک‌ها باید با برنامه‌ریزی مناسب، خدمات مطلوبی به شهروندان ارائه دهند.

مقاتلی در ادامه این بازدید با تعدادی از شهروندان نیز دیدار و گفت‌وگو کرد و از نزدیک در جریان مسائل و نظرات آنان درباره نحوه ارائه خدمات بانکی قرار گرفت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.