شناسایی و بازداشت ۱۸ نفر از مزدوران داخلی ستاد رسانه ای اسرائیل

خبرگزاری مهر یکشنبه 24 اسفند 1404 - 17:39
۱۸ نفر از مزدوران شبکه اینترنشنال که اقدام به ارسال تصاویر محل بمباران دشمن و موقعیت حضور نیروهای اورژانس، امداد و نجات، ایست و بازرسی به دشمن می‌کردند، بازداشت شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، با اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات، ۱۸ نفر از مزدوران شبکه تروریستی اینترنشنال (ستاد رسانه‌ای اسرائیل) که اقدام به ارسال تصاویر محل بمباران های دشمن صهیونیستی-آمریکایی و موقعیت حضور نیروهای اورژانس، امداد و نجات، ایست و بازرسی و... به دشمن می‌کردند، بازداشت و ۲۱ نفر دیگر مشمول برخورد قضایی مقتضی شدند. این روند با اقتدار استمرار دارد.

وزارت اطلاعات هشدار می‌دهد برابر ابلاغیه شورای عالی امنیت ملی و قانون تشدید مبارزه با رژیم صهیونیستی با افرادی که در شرایط جنگی به عنوان ستون پنجم دشمن عمل نمایند، با اشد مجازات برخورد خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.