همه دفاتر خدمات الکترونیک شهر در تهران فعال است

خبرگزاری مهر یکشنبه 24 اسفند 1404 - 15:26
سخنگوی شهرداری تهران گفت: همه دفاتر خدمات الکترونیک شهر چه اقدام به انجام خدمات مرتبط با شهرداری را انجام می دهند فعال است.

به گزارش خبرگزاری مهر ، عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران از تداوم فعالیت‌های ساختمانی در زمان جنگ خبر داد و گفت: سازندگان درحال برنامه‌ریزی برای نوسازی پایتخت هستند.

محمدخانی با اشاره به درخواست‌های مکرر توسعه‌گران ساختمانی در شهر تهران، اظهار داشت: به‌صورت معمول سازندگان مسکن در آخرین روزهای سال، با مراجعه به شهرداری اقدام به اخذ مجوز ساخت‌وساز می‌کنند، این روال اکنون نیز ادامه دارد.

وی ادامه داد: علیرغم شرایط جنگی و تلاش دشمنان، توسعه گران ساختمانی و سازندگان مراجعات و درخواست های مکرری برای ساخت‌وساز دارند و در حال برنامه‌ریزی برای نوسازی پایتخت هستند.

سخنگوی شهرداری تهران افزود: دفاتر خدمات الکترونیک شهر نیز در تمام مناطق شهر، فعال بوده و پاسخگوی همه خدمات موردنیاز حوزه شهرسازی و دیگر نیازهای شهروندان هستند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.