افزایش ساعات کاری میادین و بازارهای میوه‌ و تره‌بار در ۴ روز پایان سال

خبرگزاری مهر یکشنبه 24 اسفند 1404 - 12:43
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران اعلام کرد: ساعات کاری میادین و بازارهای میوه و تره‌بار در ۴ روز انتهایی سال افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری مهر ، مهدی بختیاری زاده مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: با توجه به استقبال و افزایش مراجعه شهروندان، ساعات کاری تمامی میادین و بازارهای میوه و تره بار در ۴ روز انتهای سال افزایش می یابد.

وی افزود: از روز ۲۵ تا ۲۸ اسفند ماه طبق برنامه ریزی های انجام شده ساعت کاری میادین و بازارهای میوه و تره بار برای رفاه حال شهروندان افزایش خواهد داشت.

بختیاری‌زاده ادامه داد: برای همین اساس ساعت فعالیت تمامی میادین و بازارهای میوه و تره بار از ساعت ۸ صبح تا ۱۸.۳۰ شب به صورت یکسره خواهد بود.

گفتنی است؛ روز جمعه ۲۹ اسفندماه نیز تمامی میادین و بازارهای میوه و تره بار از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ فعالیت دارند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.