افزایش ساعت کار میادین تره‌بار تهران در این روزها

تابناک یکشنبه 24 اسفند 1404 - 12:41
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از افزایش ساعت کاری تمامی میادین و بازارهای میوه و تره بار در چهار روز انتهای سال خبر داد.

مهدی بختیاری زاده روز یکشنبه گفت: با توجه به استقبال و افزایش مراجعه شهروندان، ساعات کاری تمامی میادین و بازارهای میوه و تره بار در چهار روز انتهای سال افزایش می یابد.

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا؛ وی افزود: از روز ۲۵ تا ۲۸ اسفندماه طبق برنامه ریزی های انجام شده ساعت کاری میادین و بازارهای میوه و تره بار برای رفاه حال شهروندان افزایش خواهد داشت.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار ادامه داد: بر همین اساس ساعت فعالیت تمامی میادین و بازارهای میوه و تره بار از ساعت هشت صبح تا ۱۸.۳۰ شب به صورت یکسره خواهد بود.

وی بیان کرد: روز جمعه ۲۹ اسفندماه نیز تمامی میادین و بازارهای میوه و تره بار از ساعت هشت صبح تا ۱۳ فعالیت دارند.

  

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.