تعدادی از شهروندان قمی در حمله دشمن به محله دروازه ری قم به شهادت رسید

خبرگزاری مهر یکشنبه 24 اسفند 1404 - 12:21
قم- معاون ‌سیاسی امنیتی استاندار قم از شهادت تعدادی از شهروندان قمی در حمله دشمن به محله دروازه ری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی حیدری معاون سیاسی ‌امنیتی استاندار قم گفت: بامداد شنبه هفته جاری دشمن آمریکایی صهیونی بار دیگر به یکی از مناطق مسکونی استان حمله کرد.

وی گفت: این محله از جمله مناطق محروم و مستضعف‌نشین است و خانه‌های آن قدیمی و مسکونی است و مردم این منطقه به صورت مظلومانه مورد تهاجم قرار گرفتند.

معاون استاندار قم افزود: ما نمی‌دانیم به چه دلیل دشمن مستاصل، به زدن خانه‌هایی روی آورده که مردمانش در اوج آرامش و بدون هیچ گونه مسئله‌ای در آنجا زندگی می‌کنند، اما ناجوانمردانه مورد هجوم قرار می‌گیرند.

حیدری ادامه داد: متأسفانه در این حادثه، تعدادی از هموطنان و همشهریان عزیزمان به لقاء الله پیوستند و شهید شدند و عده‌ای نیز مجروح شدند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.