نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال: پیگیری‌های سفارت ایران در مالزی قابل تقدیر است

افکار نیوز یکشنبه 24 اسفند 1404 - 09:17
نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال در امور بانوان با اشاره به همراهی سفارت ایران در مالزی با تیم ملی فوتبال بانوان، از حمایت‌ها و پیگیری‌های انجام‌شده در روزهای اخیر قدردانی کرد.

فریده شجاعی در ادامه این دیدار ضمن قدردانی از میزبانی سفارت جمهوری اسلامی ایران در مالزی اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان که ماه همدلی و همدردی است، خوشحالیم که در کنار یکدیگر هستیم و از برگزاری چنین مراسمی قدردانی می‌کنم.

وی افزود: لازم می‌دانم از زحمات دکتر محمدی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در مالزی و همکاران ایشان در سفارت که در این چند روز حضور ما در مالزی همراه و پشتیبان تیم بودند، صمیمانه تشکر کنم. همه شما در این مدت در کنار ما بودید و از سختی‌هایی که وجود داشت کاستید و قدردان این همراهی هستیم.

نایب‌رئیس فدراسیون در امور بانوان همچنین با تقدیر از اعضای تیم ملی فوتبال بانوان گفت: از جعفری، کادر فنی و بازیکنان غیرتمند تیم ملی نیز تشکر می‌کنم که در این مسابقات حضور پیدا کردند و توانمندی فنی خود را به نمایش گذاشتند. امیدوارم این مسیر با حمایت‌های بیشتر ادامه داشته باشد و شاهد حضور پررنگ‌تر بانوان ایران در میادین بین‌المللی باشیم.

شجاعی در پایان خاطرنشان کرد: در این چند روز، همراهی شما باعث شد بخشی از فشارهای روانی که بر تیم وجود داشت کاهش پیدا کند. با این حال ذهن و فکر همه ما در ایران است و دعا می‌کنیم روزهای خوش و آرام برای ایران عزیزمان رقم بخورد.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.