به گزارش مشرق، روابطعمومی سپاه اعلام کرد: «عربستان اعلام کرده است که ریاض و الشرقیه مورد تهاجم 10 فروند پهباد قرار گرفته و آن را منهدم کرده است. این حمله هیچ ارتباطی به جمهوری اسلامی ایران ندارد و دولت عربستان باید بهدنبال کشف مبدا حملات باشد.»
به گزارش مشرق، روابطعمومی سپاه اعلام کرد: «عربستان اعلام کرده است که ریاض و الشرقیه مورد تهاجم 10 فروند پهباد قرار گرفته و آن را منهدم کرده است. این حمله هیچ ارتباطی به جمهوری اسلامی ایران ندارد و دولت عربستان باید بهدنبال کشف مبدا حملات باشد.»