ابراهیم تهامی همچنان در بیمارستان بستری است

خبرگزاری مهر شنبه 23 اسفند 1404 - 22:47
آبادان - سید ابراهیم تهامی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران همچنان در بیمارستان شهید بهشتی آبادان بستری است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد صالحی بهبهانی، رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان عصر امروز شنبه با حضور در بیمارستان شهید بهشتی آبادان از ابراهیم تهامی، بازیکن پیشکسوت و باسابقه تیم ملی فوتبال ایران، عیادت کرد.

در این دیدار که با هدف عیادت و اطلاع از روند درمانی این ورزشکار نام‌آشنای جنوب کشور انجام شد، مشاور رییس دانشگاه و معاون توسعه مدیریت و منابع نیز حضور داشتند.

صالحی بهبهانی ضمن گفتگو با تیم درمان از پزشکان و پرستاران خواست تا با دقت و اهتمام ویژه روند درمان این چهره محبوب ورزشی را دنبال کنند.

وی همچنین با آرزوی سلامتی کامل برای ابراهیم تهامی، نقش ارزشمند ورزشکاران پیشکسوت را در ایجاد نشاط اجتماعی و الگوسازی میان جوانان یادآور شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.