تأکید معاون اول رئیس‌جمهور بر تداوم خدمت‌رسانی در کرمانشاه

خبرگزاری مهر شنبه 23 اسفند 1404 - 21:30
کرمانشاه - معاون اول رئیس‌جمهور، در تماس تلفنی با استاندار کرمانشاه،بر ضرورت استمرار خدمات‌رسانی، حضور میدانی مدیران و پیگیری روند بازسازی مناطق آسیب‌دیده تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا عارف، معاون اول رئیس‌جمهور، عصر شنبه در گفت‌وگوی تلفنی با منوچهر حبیبی، استاندار کرمانشاه، ضمن تقدیر از تلاش‌ها و پیگیری‌های شبانه‌روزی مجموعه مدیریتی استان، اهمیت تداوم خدمت‌رسانی و بازسازی مناطق آسیب‌دیده را مورد تأکید قرار داد.

در این تماس، استاندار کرمانشاه گزارشی از اقدامات انجام‌شده در حوزه‌های امنیت داخلی و مرزها، مدیریت بازار، معیشت مردم، امدادرسانی و ارزیابی خسارات ناشی از حوادث اخیر ارائه کرد.

عارف در این گفتگو ، کرمانشاه را «در خط مقدم مقابله با دشمن صهیونیستی ـ آمریکایی» توصیف کرد و از عملکرد مدیران استان در خدمت‌رسانی بی‌وقفه به مردم تشکر کرد.

وی بر ضرورت تداوم فعالیت شبانه‌روزی مدیران و حضور میدانی آن‌ها تأکید و اظهار داشت: در شرایط جنگی موجود، باید تمامی دستگاه‌ها تلاش کنند تا کمترین فشار و مشکل برای مردم شریف کشور به وجود آید.

معاون اول رئیس‌جمهور همچنین خواستار پیگیری جدی روند بازسازی مناطق آسیب‌دیده و مستندسازی دقیق خسارات شد و حضور باشکوه مردم استان کرمانشاه در مساجد، میادین و صحنه دفاع از ایران اسلامی را ستود.

منوچهر حبیبی، استاندار کرمانشاه، در این گفت‌وگو از تشکیل پنج کارگروه تخصصی متشکل از امنیت، معیشت، بازسازی، بحران و امدادرسانی و اسکان خبر داد و گفت: از نخستین روزهای تجاوز دشمن، مدیران استان با روحیه جهادی و میدانی در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

وی با اشاره به کارگروه امنیت عنوان کرد: تاکنون هیچ‌گونه ناآرامی در مرزها و مناطق مختلف استان گزارش نشده و وضعیت امنیتی استان کاملاً پایدار است.

استاندار کرمانشاه در زمینه معیشت و امدادرسانی نیز گفت: ستاد تنظیم بازار استان با نظارت مستمر بر فعالیت فروشگاه‌ها، جایگاه‌های سوخت، نانوایی‌ها و انبارهای ذخیره کالا، تمامی تلاش خود را برای تأمین آرامش مردم به کار گرفته است.

وی افزود: پنجاه تیم ارزیاب در سطح استان برای مستندسازی دقیق خسارات فعال هستند و بنیاد مسکن و جمعیت هلال‌احمر نیز امور بازسازی و اسکان آسیب‌دیدگان را با آماده‌باش کامل ادامه می‌دهند.

حبیبی همچنین بر آمادگی کامل ستادهای استانی برای مدیریت شرایط بحرانی تأکید کرد و گفت: این ستاد صرفاً برای خدمات گردشگری نیست، بلکه باید توان پذیرایی از هم‌استانی‌ها و مهمانان خاص را در هر شرایطی داشته باشد.

استاندار کرمانشاه در پایان اظهار داشت: آرزوی ما نابودی کامل جنایتکاران و بازگشت آرامش به منطقه است، اما فارغ از هر تحول میدانی، دستگاه‌های اجرایی باید با سناریوهای از پیش تعیین‌شده، اجازه ندهند کوچک‌ترین خللی در رفاه مردم ایجاد شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.