تلاش شبکه سه برای بازگرداندن بخشی از برنامه‌ها به جدول پخش/ یک مسابقه تلویزیونی به کنداکتور برگشت

اقتصادنیوز شنبه 23 اسفند 1404 - 19:56
اقتصادنیوز: فصل پنجم مسابقه هادی حجازی‌فر پس از وقفه‌ای اجباری، جمعه شب دوباره روی آنتن رفت.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، پس از وقفه‌ای که به دلیل شرایط خاص و جنگ اخیر در جدول پخش برنامه‌ها ایجاد شده بود، مسابقه تلویزیونی «صد» بار دیگر به کنداکتور شبکه سه سیما بازگشته است.

این بازگشت، نشان‌دهنده تلاش شبکه سه برای بازگرداندن بخشی از برنامه‌های عادی خود به جدول پخش است. به همین منظور، فصل پنجم این مسابقه از شب گذشته (جمعه شب) روانه آنتن شد.

مسابقه «صد» که از محصولات نسبتاً جدید تلویزیون محسوب می‌شود، با اجرای هادی حجازی‌فر، تجربه‌ای متفاوت از مسابقات تلویزیونی را برای مخاطبان به ارمغان آورده است. در این برنامه، صد شرکت‌کننده در رقابتی نفس‌گیر با یکدیگر به چالش کشیده می‌شوند و در نهایت، تنها یک نفر عنوان قهرمانی و جایزه اصلی را از آن خود خواهد کرد.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.