پزشکیان: هرچه را ویران کرده‌اند بهتر از قبل خواهیم ساخت

صدا و سیما شنبه 23 اسفند 1404 - 19:31
رئیس جمهور نوشت: با همراهی شما مردم نجیب ایران این شرایط را سپری خواهیم کرد و هرچه را که ویران کرده‌اند بهتر از قبل خواهیم ساخت.

پزشکیان: هرچه را ویران کرده‌اند بهتر از قبل خواهیم ساخت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور امروز شنبه ۲۳ اسفندماه ۱۴۰۴ و در پانزدهمین روز جنگ با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس خطاب به مردم ایران نوشت: «‏با گذشت ۱۵ روز از جنگ تحمیلی ظالمانه، برغم مشکلات حمل و نقل، ارتباطات و ... به لطف همکاران ما در دولت وقفه جدی در خدمت رسانی به مردم ایجاد نشده است.

با همراهی شما مردم نجیب ایران این شرایط را سپری خواهیم کرد و هرچه را که ویران کرده‌اند بهتر از قبل خواهیم ساخت.»

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.