شمار شهدای حمله موشکی به روستای خیزاب خمین به هفت نفر رسید

خبرگزاری مهر شنبه 23 اسفند 1404 - 16:02
اراک- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: شمار شهدای حمله موشکی صهیونی آمریکایی به روستای خیزاب خمین به هفت نفر افزایش یافت.

حسن قمری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شامگاه گذشته یک منزل مسکونی در روستای خیزاب واقع در ۳۵ کیلومتری شهرستان خمین مورد هدف اصابت پرتابه های صهیونی آمریکایی قرار گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: در این حمله موشکی رژیم صهیونی آمریکایی شب گذشته ۶ نفر از اعضای خانواده شهید و هفت نفر مجروح شدند.

قمری با بیان اینکه شامگاه گذشته فعالیت نیروهای امدادی برای اطلاع از سرنوشت یک نفر دیگر ادامه یافت، افزود: پس از انجام آواربرداری پیکر یکی دیگر از اعضای این خانواده‌ پیدا شد و تعداد شهدا به هفت نفر افزایش یافت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.