جزئیات تازه از حمله آمریکا به جزیره خارک/ روند صادرات نفت ادامه دارد

اقتصادنیوز شنبه 23 اسفند 1404 - 14:53
اقتصادنیوز: معاون سیاسی استاندار بوشهر گفت: با وجود حمله آمریکایی صهیونی به خارگ، صادرات نفت از این جزیره ادامه دارد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، در پی حمله هوایی آمریکایی ـ صهیونی به خارک، ترامپ رئیس جمهور مدعی شد تمام تاسیسات نظامی در این جزیره را نابود کردیم، خبرنگار تسنیم در گفت وگو با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر پیگیر این اظهارات و حمله شب گذشته به خارک شد.

احسان جهانیان، در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: در حملات بامداد امروز شنبه 23 اسفند دشمن آمریکایی‌ ـ‌ صهیونی به جزیره خارگ شهرستان بوشهر، بخشی از تأسیسات نظامی و فرودگاه خارگ آسیب دید، اما هیچ‌گونه خسارت جانی گزارش نشده است.

وی با رد اظهارات رئیس جمهور آمریکا افزود: روند صادرات نفت از پایانه نفتی خارگ به‌طور کامل در جریان بوده و فعالیت شرکت‌های مستقر در این جزیره بدون وقفه ادامه دارد.

جهانیان تصریح کرد: با وجود این حمله، وضعیت عمومی جزیره آرام است و زندگی و فعالیت‌های روزمره مردم خارگ در نظم و امنیت کامل برقرار است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: طبق گزارش‌های دریافتی، این حمله هیچ آسیب جانی به نیروهای نظامی، کارکنان شرکت‌های نفتی و ساکنان جزیره وارد نکرده و همه بخش‌ها در حال انجام مأموریت‌ها و فعالیت‌های روزمره خود هستند.

وی با اشاره به آمادگی کامل دستگاه‌های امدادی و اجرایی گفت: تمام ظرفیت‌های استانی و شهرستانی در وضعیت آماده‌باش قرار دارند.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.