خشنودی صهیونیست‌ها از خوش‌رقصی جدید ابوظبی

مشرق نیوز شنبه 23 اسفند 1404 - 14:30
وزارت خارجه رژیم صهیونیستی ضمن قدردانی از دوستی ثابت و عمیق امارات، از تلاش های ابوظبی برای تخلیه صهیونیست ها از این کشور تشکر کرد.

به گزارش مشرق، به نقل از عربی ۲۱، وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی از طریق پلتفرم رسمی خود با عنوان «اسرائیل بالعربیه» از امارات متحده عربی به دلیل تسهیل بازگشت اسرائیلی‌ها از خاک امارات به سرزمین های اشغالی با وجود جنگ کنونی علیه ایران، تشکر و قدردانی کرد.

صفحه «اسرائیل بالعربیه» وابسته به وزارت امور خارجه این رژیم در پستی نوشت: از مقامات امارات متحده عربی به خاطر کمک‌های ارزشمندشان در بازگشت اسرائیلی ها از امارات به خانه‌هایشان تشکر می‌کنیم.

این توییت افزود که دوستی بین رژیم صهیونیستی و امارات ثابت و قوی است و ارزش آن، هم در زمان صلح و هم در زمان جنگ به یک اندازه آشکار می‌شود.

قدردانی رژیم صهیونیستی از امارات در حالی صورت می‌گیرد که فرودگاه‌های منطقه از زمان آغاز جنگ رژیم صهیونیستی و آمریکا علیه ایران و پاسخ های موشکی و پهپادی ایران به تل‌آویو و کشورهای منطقه که شاهد حضور نظامی آمریکا هستند، در وضعیت آشفته ای به سر می‌برند و پروازهای تخلیه افراد با تابعیت خارجی به یک عملیات پیچیده و پرخطر تبدیل شده است.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.