تشکر آیت‌الله اعرافی از حماسه آفرینی مردم در روز قدس

خبرگزاری مهر شنبه 23 اسفند 1404 - 14:18
قم- مدیر حوزه‌های علمیه کشور از حضور جانانه مردم زیر حملات دشمن آمریکایی - صهیونی در راهپیمایی دشمن‌شکن روز قدس تشکر و قدردانی کرد و آن را نقطه عطف جدیدی در تاریخ اسلام و ایران دانست.

به گزارش خبرگزاری قم، آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور در پیامی با تشکر و قدردانی از حضور جانانه مردم ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس علی رغم حملات دشمن آمریکایی - صهیونی، بر استمرار هوشیاری و فداکاری و حضور در صحنه‌ها برای حمایت از رهبری گرانقدر و نیروهای مسلح مقتدر تا دستیابی به پیروزی بر دشمن زبون و انتقام شهدای عالیقدر و امام شهید(ره) تأکید کرد.


بسم الله الرحمن الرحیم

راهپیمایی روز قدس همزمان با جنگ رمضان نقطه عطف جدید در تاریخ اسلام و ایران بود، حضور جانانه مردم زیر حملات دشمن آمریکایی صهیونی در روز قدس و در ادامه زنجیره پیوسته حضور میدانی ملت بزرگ ایران در صحنه‌های گوناگون در طول تاریخ انقلاب اسلامی پدیده‌ای بی‌نظیر در تاریخ جهان و ایران و الگویی بی‌مانند در مقاومت و ایستادگی و جریانی جدید در تاریخ انقلاب‌ها است. باید ملت بزرگ ایران را به خاطر این هوشیاری و جانفشانی و مقاومت، ستایش و تحسین و تقدیر و تشکر نمود و سر بر آستانه حضرت حق فرود آورد.

امید است این هوشیاری و فداکاری و حضور در صحنه‌ها برای حمایت از رهبری گرانقدر و حمایت از نیروهای مسلح مقتدر تا دستیابی به پیروزی بر دشمن زبون و انتقام شهدای عالیقدر و امام شهید(ره) استمرار یابد.

از همه دستگاه‌ها و نهادها و رسانه‌ها و بسیجیان عزیز و نخبگان حوزه و دانشگاه بویژه روحانیت معظم و مراکز و مدارس و نهادهای حوزوی و تبلیغی و فرهنگی نیز انتظار می‌رود به نقش آفرینی میدانی و فعالیت‌های خود بیافزایند.

و ما النصر الا من عندالله العزیز الحکیم

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.