سرلشکر محسن رضایی: تنگه هرمز باز نخواهد شد

تابناک شنبه 23 اسفند 1404 - 13:30
حضور آمریکا در خلیج فارس عامل اصلی ناامنی‌های ۵۰ سال اخیر است.

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا؛ هیچ ناو آمریکایی حق ورود به خلیج فارس را ندارد.

حضور آمریکا در خلیج فارس عامل اصلی ناامنی‌های ۵۰ سال اخیر است.

بدون خروج آمریکا از خلیج فارس و کنترل تنگه هرمز به دست خود کشورهای منطقه و کشور عمان که دو طرف این تنگه هستیم امکان ندارد امنیت بوجود بیاید.

پایان جنگ هم در دست ماست؛ ما زمانی به پایان جنگ نگاه می‌کنیم که اولاً تمام خسارات خود را از آمریکا بگیریم ثانیاً به یک تضمین ۱۰۰ باید از آینده برسیم که آن هم بدون خروج آمریکا از خلیج فارس امکان‌پذیر نیست؛ بنابراین شرط دوم خروج آمریکا از خلیج فارس است.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.