حق مشروع خود می‌دانیم مبدأ شلیک موشک‌های دشمن را هدف قرار دهیم

خبرگزاری مهر شنبه 23 اسفند 1404 - 13:22
سخنگوی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا(ص) گفت: حق مشروع خود می‌دانیم مبدأ شلیک موشک‌های دشمن در برخی شهرهای امارات را هدف قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سخنگوی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا(ص) با اشاره به تحولات اخیر در منطقه، اعلام کرد: «ارتش متجاوز آمریکا به دلیل ویرانی پایگاه‌های نظامی خود در منطقه، در پناه بنادر و اسکله‌ها و در مخفیگاه‌های شهرهای کشور امارات، جزیره ایرانی بوموسی و بخشی از جزیره خارک را هدف موشک‌های خود قرار داده است.»

وی افزود: «به سران امارات اعلام می‌داریم که جمهوری اسلامی ایران حق مشروع خود می‌داند در دفاع از حاکمیت ملی و سرزمین خود، مبدأ شلیک موشک‌های دشمن آمریکایی را در بنادر کشتیرانی، اسکله‌ها و مخفیگاه نظامیان آمریکا در پناه برخی از شهرهای امارات مورد اصابت و هدف قرار دهد.»

این مقام مسئول همچنین از مردم مسلمان کشور امارات و مراکز جمعیتی خواست تا نسبت به تخلیه بنادر، اسکله‌ها و مخفیگاه‌های آمریکایی‌ها در شهرهای امارات اقدام نمایند تا آسیبی به آنها نرسد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.