اسطوره استقلال دوباره در بیمارستان بستری شد

خبرآنلاین شنبه 23 اسفند 1404 - 13:07
پیشکسوت استقلال که روز گذشته از بیمارستان مرخص شده بود، بار دیگر بستری شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شاهرخ بیانی، پیشکسوت نامدار فوتبال ایران و باشگاه استقلال، بار دیگر به دلیل وخامت حال جسمانی در بیمارستان بستری شد.

به نقل از ورزش سه، این پیشکسوت آبی‌ها که طی روزهای گذشته به دلیل مشکلات ناشی از بیماری قند خون در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شده بود، پس از بهبود نسبی شرایطش از بیمارستان مرخص و به منزل منتقل شد، اما به فاصله کوتاهی دوباره با تشدید وضعیت جسمانی مواجه شد و به بیمارستان انتقال یافت.

بیانی این بار در بیمارستان دیگری در تهران بستری شد و مدتی را در بخش مراقبت‌های ویژه (ICU) تحت نظر پزشکان سپری کرد. پزشکان برای کنترل وضعیت جسمانی او اقدامات درمانی لازم را انجام دادند و خوشبختانه با بهبود نسبی شرایط، تصمیم به انتقال او از بخش مراقبت‌های ویژه گرفتند.

طبق آخرین پیگیری‌ها، این پیشکسوت استقلال از امروز (شنبه) از بخش ICU به بخش عادی بیمارستان منتقل شده است و روند درمان او همچنان زیر نظر تیم پزشکی ادامه دارد. گفته می‌شود پزشکان همچنان وضعیت او را تحت نظر دارند تا پس از رسیدن به شرایط پایدار، درباره زمان ترخیص نهایی تصمیم‌گیری کنند.

شاهرخ بیانی یکی از چهره‌های پرافتخار تاریخ فوتبال ایران و استقلال به شمار می‌رود. او در سال ۱۹۹۰ همراه با استقلال قهرمان جام باشگاه‌های آسیا شد و با تیم ملی ایران نیز در بازی‌های آسیایی ۱۹۹۰ پکن مدال طلای فوتبال را به دست آورد. حالا جامعه فوتبال و هواداران استقلال امیدوارند روند درمان این پیشکسوت باسابقه به خوبی طی شود و او هرچه زودتر سلامتی کامل خود را بازیابد.

257 251

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.