افزایش نانوایی‌های شیفت شب در کرمانشاه به ۲۷۷ واحد

خبرگزاری مهر شنبه 23 اسفند 1404 - 09:53
کرمانشاه - مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه از افزایش تعداد نانوایی‌های فعال در شیفت شب به ۲۷۷ واحد در سطح استان خبر داد.

علی ملکشاهی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای تأمین نان مورد نیاز شهروندان، تعداد واحدهای نانوایی فعال در شیفت شب در استان کرمانشاه به ۲۷۷ واحد افزایش یافته است.

وی افزود: از این تعداد، ۷۸ واحد نانوایی در شهر کرمانشاه با دریافت سهمیه اضافه آرد، در شیفت سوم به پخت نان و خدمت‌رسانی به مردم مشغول هستند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه با اشاره به سهم قابل توجه نانوایی‌های فعال در شیفت سوم تصریح کرد: بیش از ۱۳ درصد واحدهای خبازی استان در این طرح مشارکت دارند، به طوری که در شهرستان کرمانشاه ۱۰۸ واحد نانوایی و در سایر شهرستان‌های تابعه استان نیز ۱۶۹ واحد خبازی علاوه بر فعالیت معمول خود، با دریافت سهمیه اضافه از این اداره کل در شیفت سوم و تا ساعت ۲۱ به پخت نان ادامه می‌دهند.

ملکشاهی با اشاره به روند کاهشی صف‌های خرید نان در استان خاطرنشان کرد: امروز نسبت به روزهای ابتدایی تجاوز وحشیانه تروریست‌های آمریکایی ـ صهیونیستی به کشور، شاهد کاهش قابل توجه صف‌های خرید نان هستیم.

وی همکاری و همراهی مردم استان در پرهیز از خریدهای هیجانی نان و سایر کالاهای اساسی را مؤثر دانست و گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط مسئولان و کارگروه پایش گندم، آرد و نان استانداری کرمانشاه، پیش‌بینی می‌شود طی روزهای آینده وضعیت صفوف نانوایی‌ها به شرایط عادی بازگردد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.