اورژانس تهران: ۵ نوزاد در زمان حملات جنگی به صورت سرپایی متولد شدند

خبرگزاری مهر شنبه 23 اسفند 1404 - 02:29
تهران- کارشناسان اورژانس تهران در شرایط بحرانی ناشی از حملات هوایی، جان ۵ مادر را نجات داده و ۳ دختر و ۲ پسر را در آمبولانس و منازل به دنیا آوردند.

به گزارش خبرنگار مهر، کارشناسان اورژانس استان تهران طی روزهای ۹ تا ۲۲ اسفندماه موفق به انجام ۵ مورد زایمان موفق در منازل و داخل آمبولانس‌های اورژانس شدند.

گفته می‌شود در این بازه زمانی و هم‌زمان با حملات هوایی موشکی، ۳ نوزاد دختر و ۲ نوزاد پسر با تلاش تکنسین‌های اورژانس پایتخت متولد شدند.

بر اساس این گزارش، زایمان‌های مذکور در شرایط ویژه و حساس ناشی از حملات هوایی صورت گرفته و پس از انجام اقدامات اولیه و تخصصی درمانی، مادران و نوزادان جهت ادامه مراقبت‌های پزشکی به مراکز درمانی منتقل شدند.

کارشناسان اورژانس استان تهران در این روزها نیز بدون وقفه و در کنار مأموریت‌های متعدد، خدمات فوریت‌های پزشکی را به شهروندان ارائه داده‌اند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.