تقاضا برای وجه نقد همچنان در همدان زیاد است!

خبرآنلاین جمعه 22 اسفند 1404 - 22:41
معاون اقتصادی استاندار همدان گفت: با توجه به افزایش توزیع پول نقد در بانک‌های استان، همچنان تقاضای مردمی برای وجه نقد بالا است!؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان همدان، سیدمجتبی حسینی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان از افزایش قابل توجه ورود نقدینگی به استان خبر داد و گفت: در ۱۵ روز ابتدایی اسفند، میزان وجه نقد وارد شده به استان همدان هفت برابر ماه‌های گذشته بوده است.

وی که در جلسه شورای بانک‌های استان سخن می‌گفت، خاطرنشان کرد: با عنایت به اینکه تا نیمه ماه جاری هفت برابر ماه‌های قبل وجه نقد وارد استان شده است، اما همچنان تقاضا در شعب بانک‌ها و دستگاه‌های خودپرداز بالاست و لازم است هم دستگاه‌های اجرایی و هم مردم همراهی و همکاری لازم را داشته باشند.

وی افزود: از آنجایی که حجم نقدینگی وارد شده به استان نسبت به سایر استان‌ها نیز قابل توجه می باشد لذا ضروری است تأمین و انتقال نقدینگی با ضوابط و شرایط مدیریت منابع کشور هماهنگ باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان تأکید کرد: علیرغم اینکه تامین و شارژ نقدینگی بانکهای استان مستمرا" در دستور کار است لیکن از مردم و دستگاه‌های اجرایی استان درخواست می‌شود صرفاً مبالغ مورد نیاز ضروری خود را به صورت نقدی تأمین نمایند و عملیات بانکی را از طریق سامانه‌ها و سکوهای برخط اینترنتی انجام دهند.

حسینی ضمن قدردانی از تلاش‌های مدیران و کارکنان شبکه بانکی استان، بر ارائه مستمر و بی‌وقفه تمامی خدمات بانکی حتی در ایام تعطیل با اطلاع‌رسانی دقیق و به‌موقع شعب کشیک در تمامی شهرستان‌های استان تأکید کرد.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.