به سخره گرفتن ترس و دشمن در راهپیمایی روز قدس

مشرق نیوز جمعه 22 اسفند 1404 - 21:01
فرماندهی کل انتظامی کشور پس از راهپیمائی روز جهانی قدس پیامی را صادر کرد.

به گزارش مشرق، فرماندهی کل انتظامی کشور پس از راهپیمائی روز جهانی قدس پیامی را صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

پیام فرماندهی کل انتظامی کشور پس از راهپیمائی روز جهانی قدس؛ «در روز قدس میلیون‌ها ایرانی حتی بیش از سالیان گذشته و آن هنگام که آماج عملیات رسانه‌ای و روانی گسترده و تهاجم نظامی شدید دشمن آمریکائی- صهیونیستی بودند، شجاعانه خیابان‌ها را به تصرف خود در آورده و با سخره گرفتن ترس و مرگ؛ شکست و استیصال دشمن را فریاد زدند.

اینک پس از راهپیمایی پرشکوه و اقتداربخش روز جهانی قدس دشوار بتوان کسی را یافت که شکست دشمن را نه بر روی کاغذ بلکه در روی زمین؛ نبیند و مشاهده ننماید.

این پیروزی گوارای ملتی عاشورایی باد که دشمن را ذلیل تر از همیشه کرد و صلابت و اقتدار میهن خویش را صد چندان ساخت.»

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.