جزئیات موج جدید حملات ایران علیه رژیم صهیونی و آمریکا

مشرق نیوز جمعه 22 اسفند 1404 - 19:05
موج جدید حملات ایران علیه رژیم صهیونیستی و منافع آمریکا در منطقه آغاز شد.

به گزارش مشرق، موج جدید حملات ایران علیه رژیم صهیونیستی و منافع آمریکا در منطقه آغاز شد.

این عملیات به صورت مشترک و با فرماندهی واحد و با مشارکت نیروی دریایی و نیروی هوایی سپاه، ارتش جمهوری اسلامی ایران و حزب الله لبنان به صورت ترکیبی و چندلایه آغاز شده است.

هدف این حملات، اراضی شمالی سرزمین‌های اشغالی و محل تجمع سربازان آمریکایی اعلام شده که به اخطارهای قبلی توجه نکرده بودند.

فرمانده هوافضای سپاه در صفحه شخصی خود مختصاتی از این حمله را بیان کرده است. گفته شده در این عملیات از موشک‌های خیبر شکن استفاده می شود.

سپاه پاسداران تا دقایقی دیگر بیانیه خود را در این زمینه منتشر می‌کند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.