اصابت موشک به ساختمانی در نزدیکی محل حضور اژه ای در روز قدس/ مطهری: بعد از اصابت موشک، هیچ تزتزلی در مردم ندیدم بلکه ایستادگی موج می‌زند

خبرآنلاین جمعه 22 اسفند 1404 - 14:53
صبح امروز هنگام حضور رئیس قوه قضاییه در راهپیمایی روز قدس یک موشک به ساختمانی در نزدیکی آن محل اصابت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، صبح امروز در نزدیکی محل حضور رئیس قوه قضاییه در راهپیمایی روز قدس در پی حمله هوایی رژیم صهیونیستی یک موشک به ساختمانی اصابت کرد. 

بنابر روایت ایلنا، محسنی اژه‌ای بعد از اصابت این موشک در نزدیکی  محل حضورش در جمع راهپیمایان گفت: با مردم و در کنار مردم تا آخرین نفس و تا آخرین لحظه در مقابل استکبار و فرعون صفت‌ها بایستیم. 

وی ادامه داد: مردم ما از بمباران نمی‌ترسند. 

بعد از اصابت موشک، هیچ تزتزلی در مردم نیست بلکه ایستادگی موج می‌زند

همچنین، علی مطهری با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به جمعیت راهپیمایان گفت: از زمانی که رژیم صهیونیستی پیدا شد یعنی ۷۷ سال پیش از همان ابتدا کارشان ترور بوده است.

وی ادامه  داد: همینجور کارهای آدم کشی را انجام می دادند. یعنی خیلی خلاف انتظار نیست که ما میبینیم وسط راهپیمایی موشک بزنند ولی  روحیه مردم واقعا عجیب است و  هیچ تزلزلی را  من در مردم ندیدم بلکه بیشتر شعار دادند خیلی محکم ایستادند.

۳۱۲۱۸

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.