«وحدت کلمه» رمز ماندگاری کشور؛ گرمساری‌ها پیام رسان عشق و مقاومت شدند

خبرگزاری مهر جمعه 22 اسفند 1404 - 13:34
گرمسار- فرماندار گرمسار، وحدت و انسجام را رمز ماندگاری کشور در برابر همه حوادث چهار دهه اخیر خواند و گفت: مردم گرمسار با حضور در راهپیمایی روز قدس پیام رسان عشق و مقاومت شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی همتی ظهر آدینه در سخنرانی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس در محل مسجد جامع این شهر وحدت و انسجام ملی را رمز پایداری و ماندگاری این کشور دانست و ابراز داشت: این نهضت انقلابی با همین رمز از تمامی بلایا و آسیب ها طی چهار دهه اخیر مصون مانده است.

وی ادامه داد: امروز گرمساری ها در کنار ایران اسلامی قابی از وحدت همه آحاد مردم و مسئولان را در کنار نیروهای قدرتمند نظامی و ارتشی و سپاهی به نمایش جهانیان گذاشتند.

فرماندار گرمسار حضور حماسی و پرشور گرمساری ها را در راهپیمایی روز قدس تجلی غیرت دینی و انقلابی مردم روزه دار این دیار دانست و تصریح کرد: به واسطه همین حضور همه نقشه های دشمن از پیروزی انقلاب تاکنون خنثی شده است.

همتی با اشاره به اینکه گرمساری ها با این حضور حماسی و پر شور خود پیام غیرت، مقاومت و عشق به ایران را به گوش جهان رساندند، اضافه کرد: این وحدت و انسجام اعلام انزجار و خشم در برابر ظلم و تجاوز رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار بود و نشان داد که ملت ایران همچنان وفادار میراث گرانبهای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی هستند.

وی با تاکید بر اینکه پرچم مبارزه با استکبار و صهیونیسم همچنان برافراشته است، افزود:

در شرایط جنگ و جنایت رژیم صهیونیستی علیه مردم ایران و سکوت بسیاری از نهادهای بین‌المللی در برابر کشتار غیرنظامیان، کودکان و تخریب زیرساخت‌های انسانی این اهمیت روز قدس بیش از هر زمان دیگری آشکار شده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.