حملات متعدد دشمنان به بیش از ۲۰ بیمارستان و مرکز درمانی و اورژانس، تاکنون موجب شهادت جمعی از اعضای سازمان نظام پزشکی و کادر سلامت کشور شده است.
رئیس کل سازمان نظام پزشکی کشور آمار جدیدی از خسارت مرکز درمانی اعلام کرد.
به گزارش ایسنا، محمد رئیسزاده، رئیس کل سازمان نظام پزشکی کشور، آماری از تعداد بیمارستانها و مراکز درمانی را که از آغاز جنگ تاکنون دچار خسارت شدهاند، ارائه کرد.
رئیسزاده گفت: در حالی که بر اساس قوانین و مقررات بین المللی، مراکز درمانی و کادر سلامت و امداد و نجات در تمامی شرایط جنگی دارای مصونیت هستند ولی حملات متعدد دشمنان به بیش از ۲۰ بیمارستان و مرکز درمانی و اورژانس، تاکنون موجب شهادت جمعی از اعضای سازمان نظام پزشکی و کادر سلامت کشور شده است.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.