حمله به بیش از ۲۰ بیمارستان و مرکز درمانی تاکنون

خبرآنلاین جمعه 22 اسفند 1404 - 12:07
رئیس کل سازمان نظام پزشکی کشور آمار جدیدی از خسارت دیدن بیمارستانها و مرکز درمانی اعلام کرد.

به گزارش خبرآنلاین،محمد رئیس‌زاده، رئیس کل سازمان نظام پزشکی کشور، آماری از تعداد بیمارستان‌ها و مراکز درمانی را که از آغاز جنگ تاکنون دچار خسارت شده‌اند، ارائه کرد.

ایسنا در خبری نوشت: رئیس‌زاده گفت: در حالی که بر اساس قوانین و مقررات بین المللی، مراکز درمانی و کادر سلامت و امداد و نجات در تمامی شرایط جنگی دارای مصونیت هستند ولی حملات متعدد دشمنان به بیش از ۲۰ بیمارستان و مرکز درمانی و اورژانس، تاکنون موجب شهادت جمعی از اعضای سازمان نظام پزشکی و کادر سلامت کشور شده است.

۲۳۳۲۱۷

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.