اورژانس: حمله موشکی به غرب تهران ۲ شهید و ۱۷ مجروح در پی داشته است

خبرگزاری مهر جمعه 22 اسفند 1404 - 10:49
قدس- حمله موشکی شب گذشته به یک منزل مسکونی در شهر قدس، دو کودک بی‌گناه را به شهادت رساند و ۱۷ نفر دیگر را راهی بیمارستان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در پی حمله موشکی به یک واحد مسکونی در شهرقدس، دو کودک جان باخته و ۱۷ نفر دیگر مصدوم شدند.

این حادثه حدود ساعت ۲۲:۵۰ شب گذشته (سه‌شنبه، ۲۱ اسفند) در خیابان نفت شهر قدس رخ داد. در این حمله، دو کودک (یک دختر و یک پسر) به شهادت رسیدند و ۱۷ نفر از ساکنان شامل ۱۰ زن و ۷ مرد مصدوم شدند.

کارشناسان اورژانس استان تهران بلافاصله پس از وقوع حادثه در محل حاضر شده و اقدامات درمانی اولیه را برای مصدومان انجام دادند.

کلیه مصدومان برای ادامه درمان به مراکز درمانی منتقل شدند.

اورژانس استان تهران با محکومیت شدید این اقدام غیرانسانی علیه غیرنظامیان، تأکید کرد که کارشناسان عملیاتی این سازمان همچنان در صحنه حضور دارند و با تمام توان به ارائه خدمات امدادی ادامه می‌دهند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.